Jak działamy?
1. Badanie potrzeb klienta Zbieramy informacje na temat sytuacji biznesowej i organizacyjnej klienta oraz określamy obszary do rozwoju (luki kompetencyjne w zakresie wiedzy, umiejętności i postawy) |
2. Ustalenie celów SMART ogólnych Określamy razem z klientem co uczestnicy szkolenia winni wiedzieć i umieć zrobić po odbyciu szkolenia oraz jaką postawą się wykazywać. |
3. Program i metody szkolenia Prezentujemy program i metody szkolenia dopasowane do ustalonych celów ogólnych i szczegółowych |
4. Trener szkolenia Proponujemy klientowi najlepszego pod względem doświadczenia i kwalifikacji z danej tematyki trenera.
|
5. Organizacja Ustalamy termin, miejsce, harmonogram, formę (stacjonarne lub on-line) i koszt szkolenia
|
6. Realizacja szkolenia, ankieta ewaluacyjna, zaświadczenia uczestnictwa Trener realizuje szkolenie według ustalonego programu i harmonogramu w ustalonym miejscu. Po szkoleniu uczestnicy wypełniają ankietę ewaluacyjną oraz otrzymują zaświadczenia potwierdzające udział w szkoleniu i nabycie określonej wiedzy oraz zdobycia umiejętności |
7. Raport po szkoleniu Trener podsumowuje szkolenie tj. co zostało zrealizowane, jakie było zaangażowanie uczestników w proces. Proponuje realizację zadania wdrożeniowego utrwalającego zdobytą wiedzę, umiejętności i postawę. |
8. Wdrożenie wiedzy i umiejętności Po 4 – 6 tygodniach od szkolenia kontaktujemy się z klientem w celu weryfikacji stopnia wdrożenia nowej wiedzy, umiejętności i postawy wśród uczestników szkolenia |